sobota, 3 stycznia 2015

Prolog

Urodziliśmy się po to aby świecić, świecić swoim prawdziwym ja.
Moja historia opiera się jak historia dzieci bogatych rodziców.
Ludzie uważają mnie za dziewczynkę, która chce pieniędzy, sławy i popularności. 
Dlaczego tak sądzą skoro mnie nie znają?
Ach tak, chcą być na moim miejscu...mogę się zamienić. Wiele bym dała na rodzinny dom, z miłością, ciepłem i rodzicami, którzy poświęcają dla mnie swój czas. 
Moje marzenie jest bycie fotografką. Kocham robić zdjęcia ludziom na ulicach Irlandii. Pokazywać ich naturalne piękno. 
Nie miałam od zawsze przyjaciół. Chcieli tylko mojej kasy, albo się ode mnie odwracali. Ale kiedy do Dublina przyjechała Emma, wszystko się zmieniło. Moje życie się zmieniło. 
Jesteśmy jak siostry, których nie mamy. 

Chciałabym na moje osiemnaste urodziny, które będą za miesiąc zrobić sobie tatuaż razem z Emmą. I wyjeżdżamy do Londynu. Wreszcie...

Może jestem głupią blondyną, ale mam serce, które mam wielkie. Nie oceniaj ludzi po wyglądzie bo nie wiesz co mają w środku swoich serc.
Wszyscy podchodzą do tych słów z przelotem. Dlaczego nie chcą poznać od wewnątrz a nie od zewnątrz? 
Przepraszam, że to powiem ale chodzi tu nie o ilość a o jakość...
Dziękuję za uwagę i zapraszam do mojego życia!